"הם יכולים להרשות את זה לעצמם כי הם גוף יעיל, זמין ומסביר פנים"

רעננה, אחד הרחובות הוותיקים והטובים, שני בנייני רכבת שנכנסו לפרויקט תמ"א 38/1. בתהליך זה, כידוע, המכונה גם 'תמ"א חיזוק' משפצים את הבניין הקיים – ללא הריסה – לצורך חיזוק היסודות כנגד רעידות אדמה, זאת תוך בניית תוספת ממ"ד לכל דירה. בפרויקט המדובר, קיבל היזם אישור לבניית 20 יחידות דיור בנוסף ל-24 היחידות הקיימות.

הליך מימוני שמאפשר יותר

הליווי המימוני שהתקבל: 24 מיליון ₪ למשך שנתיים, כאשר היזם יודע שיש לו מספיק כסף בנקודת היציאה לדרך לסיים את הפרויקט ללא תלות במכירות. עובדה זו מקנה לו את האפשרות למכור את הדירת בקצב שלו ובשלבים שהבניה כבר החלה. בכך, הוא יכול גם למקסם את המחירים להבדיל ממכירה מוקדמת לפי תכוניות בניה בלבד.

רמת רווחיות גבוהה של היזם

"הם יכולים להרשות את זה לעצמם כי הם גוף יעיל, זמין ומסביר פנים. את יודעת מה הסימן הכי מובהק לזה? שקיבלתי המלצה מקולגות בענף". כך סיכם אותו יזם את הליך ההתקשרות המוצלח לדידו עם אמפא קפיטל.

"פרויקט כזה", מסבירים לנו בחברה, "נמצא ברמת רווחיות גבוהה מצד היזם מכיוון שמדובר בעיר עם רמת ביקוש גבוהה, כך שהפריסייל יכול היה להיות נמוך. אנחנו גם מבינים נדל"ן וגם מספיק סקרנים לייצר עסקאות כאלה ומוכנים לעבוד בשביל זה".

מתווה של "ליווי סגור"

זה נכון: הסינרגיה של אמפא קפיטל עם אמפא נדל"ן ואמפא ישראל, החברות בקבוצת אמפא ומהחברות המובילות בתחום הנדל"ן בישראל, מאפשרת לחברה להעניק אחוזי מימון גבוהים יותר ליזמים לצד יעוץ מקצועי בהתאם לצרכיהם.

יחד עם זאת, כגוף חוץ-בנקאי מנוסה הפועל כמכונה משומנת, התגובה מהירה והיכולת לתפור לכל יזם את הפתרון המימוני האולטימטיבי היא מירבית.

אמפא קפיטל מציעה ליווי פיננסי ליזמים בפרוייקטי בניה למגורים ככלל ותמ"א 38/1 בפרט במתווה של "ליווי סגור" ובנוסף הלוואות להשלמת הון עצמי, הלוואות גישור וכיו"ב.

5 המאסטים בדרך לעסקת מימון נדל"ן מוצלחת

  • אחוזי מימון גבוהים ביחס למערכת הבנקאית ולמתחרים בשוק
  • אישור מימון עסקת נדל"ן תוך מספר ימים מועט
  • תגובה מהירה, גמישה, ויצירתית, עד למציאת הפתרון המתאים בזמן המתאים
  • פתרון מימוני תוך התאמה מלאה ליכולות ולאפשרויות היזם
  • חברה גדולה ויציבה בעלת איתנות פיננסית מוכחת מוניטין רב שנים, המעניקה ביטחון ושקט נפשי, עד כי לקוחותיה מאשרים אותה כמממנת פרויקטים כמו בנק לכל דבר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

השאר כאן פרטים וקבל גם אתה הצעה יצירתית למימון נדל"ן

קרא עוד

נגישות