עסקים שצריכים הלוואה למימון ציוד חייבים להכיר את האפשרות הזו. 60 שניות על מימון ציוד

הלוואה למימון ציוד (ליסינג מימוני) היא הלוואה חוץ בנקאית הניתנת באחוזי מימון גבוהים לרוב סוגי הציוד בענפי התשתית והתעשייה.

מימון ציוד יכול להתבצע הן במסלול הלוואה והן במסלול של ליסינג מימוני. בפועל, חברת האשראי החוץ בנקאית, אמפא קפיטל למשל, משלמת את החשבונית כולל סכום המע"מ (בעסקת ליסינג מימוני) ואילו הלקוח משלם החזר חודשי שנקבע מראש, שמוכר לו כהוצאה לצורכי מס.

מי צריך מימון ציוד ולמה?

כל חברה שנמצאת בתנופת צמיחה – לטובת ייעול תהליך או הרחבת פעילות – ולא מקבלת את המענה המתאים לה בבנק. ואולי נדייק: זה לא שהעסק לא מקבל את מבוקשו בבנק, אלא שפנייה לחברת אשראי חוץ בנקאי היא הדבר הנכון לעשות מבחינת ההתנהלות העסקית.

חברת אשראי חוץ בנקאי, כשמה כן היא – לא באה להחליף את הבנק אלא מהווה מוצר משלים לבנק, לא רק בזכות מהירות התגובה ויעילות התהליך, אלא גם על מנת לא להגדיל את האובליגו או לגדול מעבר למסגרת האשראי בבנקים.

הרי גם אם הבנק נותן 60 אחוז מימון מעלות הציוד, הרי ש- 40 האחוזים הנותרים יישענו על המסגרת השוטפת ויגרמו למחנק בהון החוזר.

 

מימון באחוזים גבוהים ומהר

מ', קבלן מאזור המרכז קיבל עבודה גדולה שדרשה ממנו תוספת של 5 כלים הנדסיים לצי הצמ"ה הקיים. הבנק – לאחר בדיקת מסגרות האשראי שלו היה מוכן לממן 2 כלים בלבד.

בדיקה מול אמפא קפיטל, לעומת זאת, איפשרה לו בתוך פחות משבוע עבודה להתחייב על 3 כלי הצמ"ה הנוספים. היות והכלי הוא יצרני, התחשיב (בגדול מאד) הולך ככה: השופל מכניס 60 אלף ש"ח בחודש ומוציא 35 אלף ₪ (7,000 סולר, עלות מפעיל 20,000 ועלות מימון 8,000 ₪).  

כלומר מבחינה תזרימית, הציוד מחזיר את עצמו כבר מהחודש הראשון. עוד חשוב לדעת כי הלוואה למימון ציוד ניתן לפרוס גם לטווח ארוך – לרוב עד-5 שנים.

המימון באחוזים גבוהים הינו פועל יוצא של היכרות עם הציוד הנרכש כבטוחה, של הישענות גבוהה על ציוד שנצבר לאורך השנים ע"י החברה בשל היכרותה את ספקי הציוד כמו גם את המפעלים בכל ענף וענף של התעשייה והתשתיות.

הפועל היוצא הוא הינו יכולתה של אמפא קפיטל לממש בצורה נכונה יותר את הציוד ולכן היא מוכנה לתת מראש מימון גדול ומשמעותי יותר מהבנק.

זאת ועוד: בחברה כמו אמפא קפיטל, המקיימת וועדות אשראי פעמיים בשבוע, הלקוח מקבל תשובה באשר לאפשרות המימון בטווח של בין יום לשלושה ימים.

או במשפט: את השוטף תנהל בבנק, את המימון לציוד התעשייה ולצמ"ה תעשה חוץ בנקאי.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לקבלת ייעוץ או הצעה למימון ציוד השאר פרטים ונדאג שיחזרו אליך בהקדם!

קרא עוד

נגישות